lytana. Pilier des forums
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Posté le: Mer Mar 10, 2004 3:04 Sujet du message: le nouveau patch est la |
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Frank de Sega France vient de me transmettre ce mail que je m'empresse à vous transmettre
Bonjour,
Worms 3D PC se voit doté dès aujourd'hui d'un patch permettant aux Européens d'affronter les joueurs Américains !
Le patch sera proposé dès connection sur gamespy et est également disponible via le lien suivant : http://www.worms3d.com/support.html?area=patch
Ce patch n'est utilisable que sur les versions Européennes et Australiennes. Il est également hautement recommandé de faire une sauvegarde de ses données de jeu avant d'installer le patch.
Team 17 et SEGA tiennent à remercier tous les joueurs de Worms 3D ainsi que la Communauté Worms pour leur assistance et pour avoir transmis leur feed-back via les forums ou autre, contribuant ainsi à l'amélioration du jeu grâce à ce présent patch.
Voici la liste des éléments que va changer / corriger ce patch :
Network feature / fix additions
Network feature / fix additions
* Enhanced GameSpy connectivity and general stability.
* Increased level of support for GameSpy Arcade application.
* Included synchronisation with the U.S. release version.
* MOTD text is now cached for the entire network session.
* Stock scheme details are passed from the host in full, to avoid game balancing hacks.
* Addressed incorrect screen being periodically displayed between rounds.
* Addressed inability to add team in LAN staging room (prevented game advancement).
* In game sync problems now handled by forcing all players to Next Round menu, where the failed round can be restarted.
* Game connections are determined as players join a staging room. The in game TCP connection (port 5911) is established at this point. A joining client will be notified of connection negotiation when attempting to connect to the host (aborted after 15 seconds) and the host will then attempt to connect to the client. After 15 seconds this attempt will be aborted also. In effect this change relaxes previous network restrictions, allowing one party to be located behind a badly configured NAT or Firewall. If neither party can establish a viable connection both host and client will receive an error message detailing the problem.
Merci d'avance de faire passer cette information à vos lecteurs !
A bientôt,
Franck. _________________
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